marți, 7 octombrie 2014

Noul proiect After School Papercrafting

Am inceput noul an scolar mai tarziu putin, am asteptat ca toata lumea sa-si afle orarele, sa putem ajunge la un numitor comun si un program comun. Pana cand noi, cei vechi deja in proiectul Paper Cracfting, ne organizam, am fost invitati la un program after school sa facem lucruri frumoase.
Ii salutam deci pe noii nostri prieteni si speram sa invatam cat mai mule tehnici de lucru, sa facem cat mai multe lucruri frumoase impreuna.
La intalnirea de ieri am facut un avion Mig 21, de fapt la-am inceput, urmand sa-l terminam la intalnirea viitoare. Incercam sa ne cunoastem intai, sa ne obisnuim cu materialele de lucru, cu organizarea timpului si a spatiului de lucru, incercam sa comunicam cat mai bine, dar inceputul a fost unul bun. Am creat o sectiune speciala pentru pozele de la aceasta activitate, ca sa fie mai usor de gasit, deci poze de la intalnirea de ieri aveti pe pagina After School

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu