vineri, 28 noiembrie 2014

Flori la Biblioteca si casute pentru After school

Am avut o saptamana plina, dar va fi si mai plina pentru ca vom incepe proiectele pentru sarbatorile de iarna. Vom relua proiectele care eu fost frumoase anul trecut dar vom adauga si altele noi. Din aceasta sambata, 28 noiembrie, reluam si activitatile la sediul nostru de pe strada Toamnei, asa ca vom avea spatiu sa ne desfasuram.
Saptamana aceata, marti, la After school, am pregatit casute din carton, lipite pe o baza si impodobite dupa dorinta copiilor cu avioane, iarba sau alte decoratiuni tot din carton. Ne-a incurcat putin aracetul, care de data aceasta nu a lipit foarte bine, dar am reusit pana la urma sa ne descurcam. S-a lucrat frumos si cu pasiune iar rezultatele ne-au placut tuturor. Pozele de la activitate le gasiti pe pagina After school.
A urmat joi, la biblioteca Teodor Murasanu, filiala Oprisani, unde am
continuat sa pregatim proiectul quilling ce va fi pus pe rame de ziare si carton. Ramele le-am inceput saptamana trecuta, iar florile aproape le-am finalizat joia aceasta. Poze de la activitate aveti pe pagina Club PCT.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu