sâmbătă, 13 decembrie 2014

Aproape gata cu expozitia!

Am avut zile pline: am pregatit expozitia cu vanzare, am lucrat mai mult la After School, am avut intalniri la biblioteca. Anul se apropie de final si incercam sa vedem ce am invatat, ce am lucrat, cu ce am ramas, dar prima si prima data, incercam sa adunam banuti ca sa ne cumparam materiale pentru anul viitor. Expoyitia cu vanzare va fi in 20 decembrie, cand asteptam pe oricine doreste sa vada ce am lucrat si oricine doreste sa ajute cu cat poate, sa vina in Turda, pe strada Toamnei. Va asteptam cu ceai si prajiturele sau biscuiti sa va incalziti si sa va bucurati cu noi de ce-am lucrat. Pe paginile pe care deja le stiri, Club PCT si After School puteti sa va uitati la pozele cu activitati, noi nu putem decat sa va spunem: Va asteptam cu drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu